CRM-Care
CRM-Care

Een andere werkwijze

Voor de informatica industrie is de complexe wereld van het commerciële beheer van een bedrijf dikwijls een belangrijke markt geweest.

Voor veel softwareleveranciers, gelukkig niet allemaal, zijn de maand- of kwartaal resultaten het belangrijkste.

En dat past niet steeds bij een omgeving waar de klant en de relatie die we met hem aangaan centraal staan.

Om die redenen besloten we in 2004 CRM-Care op te richten, en nog vandaag worden we in die beslissing bevestigd.

Onze visie houdt rekening met uw medewerkers.

We proberen ze te overtuigen dat uw totaalproject ook het hunne is.

Op die wijze zien ze welke de voordelen zijn die ook zij eraan overhouden.

Notre Mission

Onze missie

Wat doen we bij CRM-Care

Opgericht in 2004 door Philippe Schelpe, leggen we ons toe op projecten rond Customer Relationship Management en de marketing tools betrokken bij deze strategie.

Soms heeft dit impact op de management methodes.

Wij verzorgen dus ook programmas voor management begeleiding.

Gebaseerd op meer dan 30 jaar ervaring rust onze kracht op het gebruik van gezond verstand.

Geen ingewikkeld taalgebruik om interessant te doen, maar kennis over wat een klant is en wat hij van u verwacht.

Onze werkwijze

Analyse pre-project

Huidige toestand en verwachte voordelen

Toegevoegde waarde van CRM-Care

Een externe benadering, zonder vooroordelen

Het aanmaken van de roadmap

Omschrijving van de methodologie
Lijsten van de nodige middelen
Beschrijven van deadlines en maatstaven
Opstellen lastenboek
Evalueren van de impact op uw organisatie van de twee laatste oplossingen die u weerhield

Toegevoegde waarde van CRM-Care

onze inter-industriële ervaring staat borg voor een realistische roadmap
Het lastenboek is gebaseerd op uw noden,niet op de functionaliteit
Totaal onafhankelijk van de leveranciers

Invoeren

Deze stappen (voorbereiding, invoeren, functionele opleiding) worden uitgevoerd door de leverancier van de gekozen oplossing

Toegevoegde waarde van CRM-Care

CRM-Care is er van bij aanvang bij betrokken
en controleert de vooruitgang en de conformiteit van het project

Opstarten

Operationeel

Integratie van de functionele opleiding in de dagelijkse realiteit van uw bedrijf

Toegevoegde waarde van CRM-Care

Gericht op de motivatie van de gebruikers i.p.v. het technische aspect van de oplossing

Blijvend evalueren van de resultaten

Wat wou ik, wat heb ik, wat moet ik nog hebben

Toegevoegde waarde van CRM-Care

Aanwezigheid van CRM-Care, op verzoek, om de tool aan te passen aan het gebruik ervan en aan uw noden.

Al uitgerust maar ontevreden ?

Het CRM-avontuur verloopt niet steeds zoals gepland.

Uitgeblust door vertragingen en gebrek aan performaties geven uw medewerkers de reis op.

Een doorstart (reset) is mogelijk.

Onze benadering is inzetbaar bij het terug op rails zetten van een project.

Enkele referenties

Réferences CRM-Care
Réferences CRM-Care
contactez nous

Contacteer ons

Researchdreef 12
1070 Anderlecht

+32 2 529 59 20
info[at]crm-care.be